Msn Nickleri Msn Forum Msn Avatarları Msn Şakaları Msn Programları

Atatürk Nickleri

Msn'de kullanılabilecek Atatürk nickleri- Ne mutlu "Türküm" diyene.- Geldikleri gibi giderler.- Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır, ancakTürkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır.- Bu millete çok şey öğretebildim ama onlara uşak olmayıbir türlü öğretemedim.- Yurtta sulh, cihanda sulh.- Sizlere saldırmanızı değil, ölmenizi emrediyorum.- Memleketin efendisi hakiki müstahsil olan köylüdür.- Doğruyu söylemekten korkmayınız.- Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir.Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız vehissediyorsanız bu yeterlidir.- Türkiye Cumhuriyeti mutlu, zengin ve muzaffer olacaktır.- Sağlam kafa sağlam vücutta bulunur.- Ordular, ilk hedefiniz Akdenizdir. İleri !- Büyük hedefimiz, milletimizi en yüksek medeniyet seviyesineve refaha ulaştırmaktır.- Türkiye Cumhuriyetinin temeli kültürdür.- Süngülerle, silahlarla ve kanla kazandığımız askeri zaferlerdensonra, kültür, bilim, fen ve ekonomi alanlarında da zaferlerkazanmaya devam edeceğiz.- Zafer, "Zafer benimdir" diyebilenindir. Başarı ise,"Başaracağım" diye başla¤¤¤¤¤ sonunda "Başardım"diyebilenindir.- Egemenlik verilmez, alınır.- Egemenlik, kayıtsız şartsız ulusundur.- Milleti kurtaranlar yalnız ve ancak öğretmenlerdir.- Öğretmenler: Yeni nesiller sizlerin eseri olacaktır.- Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.- Türk Milleti bağımsız yaşamış ve bağımsızlığı varolmalarınınyegane koşulu olarak kabul etmiş cesur insanların torunlarıdır.Bu millet hiçbir zaman hür olmadan yaşamamıştır, yaşayamazve yaşamayacaktır.- Biz Türkler tarih boyunca hürriyet ve istiklale timsal olmuş bir milletiz.- Milletimiz davranışlarında ve gayretlerinde sarsılmaz birbütünlük gösterdiği için başarılı olmuştur.msn nickleri atatürk nickleri burada sona eriyor.

Hiç yorum yok:



Sitenize Yukarıdaki Linki Ekleyerek Bize Destek Olabilirsiniz

Copyright © 2008 Msn Nickleri